Mija ponad miesiąc jak Painkiller: Hell and Damnation wkroczył troszkę niemrawym krokiem na rynek. Gra o tyle dobra, ale wymagająca podstawowych zmian tak by mogła równać się swojemu starszemu bratu na tyle by móc być brany pod uwagę do turniejów sieciowych. My tu pyku, pyku a na You Tube ukazał się dość lajtowy wywiad z Adrianem Chmielarzem, założycielem People Can Fly, z którego odseparowało się The Farm 51 (twórcy najnowszego PK). Jakiś czas temu Pan Chmielarz opuścił swoje rodzime studio z garstką kumpli i najwyraźniej wpadł na imprezkę zakrapianą wyskokowymi trunkami (z resztą słychać to w wywiadzie :) ) i zwierzył się z kilku ciekawostek związanych z Painkillerem, którego początek nadało właśnie jego byłe studio PCF.
Cóż, wywiad jest dość luźny, wspomniałem już, czemu, a Adrian Chmielarz wyjawia kilka ciekawostek odnośnie tego jak to Painkiller trafił do Dobrej Gry za dwie dyszki albo skąd przyszła ta dość nieskomplikowana fabuła. Materiał jest w formie audio (a szkoda bo słychać, że wywiad luzacki).